ماهی ها پرواز می کنند

پناه بر شعر و نقشی که روی کاغذ بازی می کنیم

ماهی ها پرواز می کنند

پناه بر شعر و نقشی که روی کاغذ بازی می کنیم

ماهی ها پرواز می کنند

مه‌سا رهنما

کلکسیونر
مجموعه شعرهای آزاد مه‌سا رهنما
انتشارات شانی

طبقه بندی موضوعی

با من حرف بزن

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ق.ظ

با من حرف بزن
با آسمانی که ایستاده پشت پنجره
با قطره هایی که ریز ریز به شیشه می کوبم
نگرانم برای پوست روشن ماه
شب دکمه های تاریکی را
تا گلو بسته است


با من حرف بزن
از شانه ای که چرا تعارفم نمی کنی
از انگشت های باریک تنهایی
که پهلوی من آرام گرفته اند
اندوه نشسته در سینه ام
و دست های قلبم را به گرمی می فشارد


حرف بزن با من
و با صدایت
هجاهای نامم را لمس کن
پروانه ای لای آسمان گیر کرده است
بگو زودتر از میان پیله ها
پنجره ای به من معرفی کنند


مه‌سا رهنما

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۸
  • ۱۲۳۲ نمایش
  • مهسا رهنما

شعر

شعرآزاد

شعرسپید

مهسا رهنما

مه‌سا رهنما

نظرات (۲)

نوشته هاتون خیلی عالی هستن
با اجازه تون یکی از شعرهاتون روتو وبلاگم گذاشتم

پاسخ:
خواهش می کنم :)
  • روح الله احمدی/ بلبل
  • حرف بزن ابر مرا باز کن

    دیر زمانی است که بارانی ام

    محمدعلی بهمنی


    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی